czwartek, 6 lutego 2014

Witajcie kochani!!!
W dzisiejszym poście chcę Wam zaproponowac moją fryzurkę " na co dzień" :)
moje wykonanie nie jest perfekcyjne ale zawsze jakieś ...
mam nadzieję że Wam się podoba
dzisiaj również chciałam Wam wrzucic zdjęcie makijażu na jakieś ważne wyjście ale niestety program mi się zbuntował więc niestety makijaż będzie musiał poczekac ... 
Wrzucam jednak małe zdjęcie mojego ostatniego makijażu ( oka)
zrobiony cieniami inglota :)
:)
Wczoraj rano nawiedził mnie kurier z piękną paczuszką której zawartośc pokazuje Wam niżej 
tak! tak! jest to paletka balm voyage! i dwa pędzle hakuro:))
już nie mogę się doczekac kiedy zrobię dla Was makijaż tą paletką.
Pozdrawiam Was cieplutko i miłego wieczorku 


2 komentarze:

  1. Fajny pomysł na oczko :) Tylko krechy zrobiłabym bardziej do szpica i czarną z wypełnieniem wewnętrznego kącika oka. I jak sprawują się pędzle Hakuro? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej pędzle póki co sprawują się świetne :) choć przyznam że myślałam że pędzel do rozcierania będzie miał jeszcze bardziej miękkie włosie ale myślę że jak na swoją cenę to jest ok:)

      Usuń