środa, 9 kwietnia 2014

wiosna wiosna ahh to TY!!!

Hejka:)
Dzisiaj za oknem niestety mało wiosennie ... :/ ostatnie dni przyzwyczaiły mnie do słonecznej i pięknej pogody no ale cóż mamy dopiero kwiecień ;)
Dzisiaj wrzucam Wam zdjęcie makijażu inspirowanego właśnie wiosną :))
niestety jakoś zdjęć pozostawia wiele do życzenia ale przymierzam się do zakupu lustrzanki ponieważ mój domowy aparat tak okropnie zjada kolory że brak mi słów ;(
Przyznam szczerze że poprzedni aparat sony spisywał się dużo lepiej niż obecny olympusa no ale cóż człowiek uczy się na błędach ...
Kiepski aparat jest również powodem rzadkiego wrzucania zdjęć bo wkurza mnie strasznie kiedy zrobię fajny makijaż mega nasycony a aparat zje mi kolory i pogorszy jakoś makijażu ...
no ale cóż dobra nie marudzę tylko wrzucam fotę i życzę Wam miłego dnia mimo kiepskiej pogody za oknem :)

5 komentarzy:

  1. hehe wiem jak to jest kiedy aparat zjada kolory i cos jest przeinaczone nisz w rzeczywistości, czasem cierpliwosc sie kończy hehe szczegolnie kiedy np. ja robie zdjecia cyfrówką :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż ;)
    http://julieeettee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że mam do czynienia z bardzo utalentowaną osobą ;) Świetne zdjęcia., boskie makijaże. Ale jeśli mogę to dam Ci jedną rade jaką sama otrzymałam ;) Umieszczaj większe zdjęcia, wtedy wygląda to lepiej hm.. bardziej profesjonalnie ;) ? Musisz popróbować
    www.omakuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż;)
    zapraszam do siebie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba;)
    www.redlips-evelinafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń